۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
FA
دانشگاه اصفهان

تقدیر از فعالان ستاد آزمون های دانشگاه اصفهان

رییس دانشگاه اصفهان به مناسبت انتخاب این دانشگاه به عنوان حوزه برتر برگزاری آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور در سال 1399 از فعالان ستاد آزمون های دانشگاه تقدیر و تشکر به عمل آورد.


رییس دانشگاه اصفهان به مناسبت انتخاب این دانشگاه به عنوان حوزه برتر برگزاری آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور در سال 1399 از فعالان ستاد آزمون های دانشگاه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

به گزارش وب سایت خبریuinews دکترهوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان طی نشستی با حضور عوامل فعال ستاد آزمون های دانشگاه اصفهان از زحمات و پی گیری های مستمر دکتر محمدرضا ایروانی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه اصفهان و مجموعه عوامل فعال این ستاد تشکر و تقدیر به عمل آورد.

دکتر طالبی در این مراسم اظهار داشت: انتخاب دانشگاه اصفهان به عنوان حوزه برتر برگزاری آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور حاصل زحمات بی دریغ مجموعه عوامل اجرایی ستاد آزمون های دانشگاه است.  

رییس دانشگاه افزود:  برگزاری مطلوب یک آزمون، پیچیدگی های خاص خود را دارا می باشد و ابعاد مختلفی را در بر می گیرد که تدابیر مدیریتی در راستای کیفیت افزایی در برگزاری مطلوب و بهینه آزمون ها را می طلبد.  

وی همچنین انتخاب دانشگاه اصفهان به عنوان حوزه برتر برگزاری آزمون ها را برخورداری از منابع انسانی خوب در دانشگاه دانست و تصریح نمود: اگر سازمان ها و ادارات مختلف استان برای برگزاری آزمون های خود به دانشگاه اصفهان اعتماد دارند و این دانشگاه را انتخاب می کنند این مهم علاوه بر فضای کالبدی مناسب به خاطر منابع انسانی با تجربه و خوب دانشگاه است که اعتماد دیگر سازمان ها را به خود جلب نموده است.  

دکتر طالبی ستاد آزمون های دانشگاه اصفهان را به عنوان یک سرمایه ارزشمند برای دانشگاه قلمداد و بر حفظ و حراست از این سرمایه تاکید نمود.

دکتر محمد رضا ایروانی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمون های استان نیز هدف از برگزاری این جلسه را تقدیر از عوامل اجرایی ستاد آزمون های دانشگاه به مناسبت  انتخاب  دانشگاه اصفهان توسط سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان یکی از حوزه های ممتاز برگزاری آزمون ها در سال 1399 دانست و اظهار داشت: ستاد آزمون های دانشگاه اصفهان از اسفند 1398 و شروع بیماری کرونا ایام سختی را سپری نموده است. تقریبا از ابتدای 1399 تا به الان حدود 200 هزار نفر آزمون برگزار کردیم و به لطف خداوند از این آزمایش سرافراز بیرون آمدیم و در سال گذشته از بین دانشگاه های برتر موفق به کسب رتبه ممتاز شدیم.

دکتر ایروانی در ادامه تصریح نمود:با حکم ریاست دانشگاه  از سال 1393 در بحث ستاد آزمون ها در خدمت دانشگاه بودیم و در این دوره 7 ساله از سال 1393 تا 1399 گردش مالی حدود 16 و نیم میلیارد تومان داشته ایم که 40 درصد آن درآمد های اختصاصی و مابقی هزینه شده است.

وی همچنین افزود: خداوند را شاکریم که طی این 7 سال توانستیم هم اعتماد سازمان سنجش و هم اعتماد سازمان ها ی استان را جلب نموده و به عنوان بهترین مکان برای برگزاری آزمون ها معرفی و انتخاب شویم.

دکتر ایروانی تصریح نمود: ما موفق شدیم که در سال گذشته آزمون شرکت فولاد را با 30000 داوطلب و آزمون ذوب آهن را با 10000 داوطلب برگزار نماییم . وی افزود: در سال 1399 حدود 11 آزمون برای سازمان سنجش و 14 آزمون برای خودمان برگزار کردیم که مجموع گردش مالی ما در سال 1399 حدود 9 میلیارد بوده که 46 درصد به عنوان آورده دانشگاه و بقیه هزینه شده است.

دکتر ایروانی ضمن تشکر از عوامل اجرایی ستاد آزمون ها اظهار داشت: دانشگاه اصفهان از جمله معدود دانشگاه هایی است که ستاد آزمون های آن به صورت مستقل اداره می شود و در حال حاضر نیز با نصب یک سامانه، تمامی فعالیت های آزمون به صورت الکترونیکی ثبت و چیدمان برگزاری آزمون ها بر اساس سامانه مدیریت و اجرا می شود.

شایان ذکر است در این مراسم عوامل اجرایی و فعال ستاد آزمون ها لوح تقدیر و سپاسی را از سوی رییس دانشگاه اصفهان و همچنین لوح سپاسی از سوی مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان دریافت نمودند.  

گفتنی است، در وبینار هماهنگی برگزاری آزمون سراسری سال 1400 که توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با حضور نمایندگان تام الاختیار سازمان در برگزاری این آزمون در تاریخ 5/4/1400 برگزار گردید، حوزه های برتر برگزاری آزمون ها در سال 1399 معرفی و از نمایندگان تام الاختیار این حوزه های امتحانی تقدیر و تشکر به عمل آمد. براساس اعلام دکتر محمدی معاون امور آزمون های سازمان سنجش، حوزه های امتحانی برگزیده با در نظر گرفتن بیش از 15 فاکتور اجرایی، عملیاتی و بهداشتی اجرا شده در آزمون های سال 1399 و ارائه گزارش ناظران سازمان و نظرسنجی داوطلبان از میان بیش از 600 حوزه اصلی برگزاری آزمون انتخاب شده اند. در بخش دانشگاه های دولتی 7 دانشگاه برگزیده شده اند که دانشگاه شیراز و دانشگاه اصفهان رتبه ممتاز بین این دانشگاه ها را داشته اند.لازم به یادآوری است که براساس اعلام نظر داوطلبان آزمون سراسری سال جاری که از تاریخ 9 الی 11/4/1400 برگزارگردید، دانشگاه اصفهان از لحاظ رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حائز رتبه اول بین 1009 جوزه امتحانی کشور شده است.

 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1400/08/08
تعداد بازدید:
5371
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal